2007年5月19日 星期六

好有創意

話說s老師上上下堂,肥仔班長突然舉手。


肥:「miss,有人鬧我死八婆。」


s:「邊個鬧你呀?」


肥:「我頭先突然覺得張椅下面有d字,我就睇下啦,點知佢就鬧我死八婆買菠蘿喇﹗」


A同學:「miss,咁樣啱唔啱呀?」


s:「梗係唔啱啦,張椅係公物,係學校嘅野,響張椅上面寫野就係破壞公物。」


肥:「咁即係學校鬧我啦,我要投訴﹗」


A同學:「唔係喎miss,死八婆應該係賣菠蘿喎,點會係買菠蘿呀﹗」


B同學:「車,鬧佢就應該係死八公啦﹗」


C同學:「咁,死八公應該係賣檸檬啦﹗」


響呢個時候,呀MISS 已經笑死左,唔識反應喇﹗


**我好欣賞我班個肥班長嘅創意,亦好欣賞其他同學對事情嘅「理性分析」。真係超低能,勁搞笑﹗


沒有留言:

張貼留言