2013年5月7日 星期二

三月台南高雄五天遊(五)

13/03/2013
今日好早,八點就出門口,行過去蓮池潭租單車。
原來呢度都幾靚架喎﹗


今日我地租政府既單車,好簡單,頭一小時免費,之後毎半小時TW20,可以用信用卡,租車點多,我地就係利用呢個好處,全日租吓還吓,毎人只係用左TW90就由九點玩到四點喇﹗


P1410770
我地先去左食雲吞麵,果然好細粒同好好食(掛住食冇影相),買埋金華燒餅,就土今日既目的地:眷村自助新村。
途經蓮池潭既龍虎塔
入到眷村,只見到一家小店開鋪,就坐低再食過啦,點知竟然係呢幾日以黎,飲過最好飲既野飲,可惜成條村響三月底已經拆左,阿婆都搬走左lu﹗

眷村有咩好睇?以下只係冰山一角,仲有好多位置好得意既,而且,成條村冇晒人,好玩:





























之後,我地沿愛河踩,風景好好


又巧遇路人甲當人黎踩單車食過既呢間鄧師傅,好好食,隻豬腳好香好林呀﹗
之後又踩左黎呢度,其實係路經架啫,一間舊既造磚廠


1600,我地去左後車站還車,但個電腦system竟然down左,好多人都還唔到車,我地放低左架車,行左附近間Giant睇野,我又順便問吓個sales個還車問題,佢真係好好人,幫我地打電話去問,我地至知手續可能未完成,因為其中一部係顯示未還,咁我地拿拿聲去搞埋佢至睇野啦﹗
我地六點返到民宿攞行李,然後就出機場同台灣講再見喇﹗十月再見喇﹗

温馨提示:
1.  捷運左營站出機場車程40分鐘,車費TW50

沒有留言:

張貼留言