2013年5月2日 星期四

天后誕元朗巡遊2013

毎年農曆三月廿三係天后誕,路人甲細個時擔張櫈仔落樓下就有得睇喇,大個之後去過兩年影相,但我要返工,無得去,之後,我又唔響香港,今年響香港喇,一於去湊下熱鬧﹗

我地一早去到元朗雞地食個早餐,成間茶餐廳都係惡人村西邊圍d村民響度食緊野,雖然粗口滿場飛,但都無乜野既﹗

九點,我地開始影相,但今年個巡遊好似提早左開始,所有村既龍同埋獅都會去到鳳琴街體育館外既小巴總站集合,然後鳳翔路--合益路--大棠路--教育路,再到元朗大球場,最後入去大樹下天后廟。

巡遊非常熱鬧,我地一路跟住d龍同埋獅,響馬路行吓又影吓,條街又鬼咁多人睇,我地講笑咁話元朗d村今日無晒人,賊仔光顧就容易喇﹗

以下係少少花絮:
一般d龍都會走埋去行人路俾d街坊摸吓隻龍,等d街坊沾下旺氣,開心下﹗
呢個就係非常受歡迎既第三炮喇,丁財兩旺架﹗以前d花炮係要搶既,結果搶到出埋刀,開晒片,宜家就抽籤,斯文好多﹗

兩點至行晒所有龍同獅,本來諗住去田中醫肚先,點知經過B仔,食隻B仔船先,再經過勝利牛丸,食碗牛丸麵先,咁去到田中就已經食唔落,而佢亦關左門喇,我地無失望,明知佢關三點既﹗

沒有留言:

張貼留言