2013年5月7日 星期二

三月台南高雄五天遊(三)

11/03/2013
今日我地會去台南,因為要等hostel個管房搞埋之後幾日d住宿既野,所以搞到好晏至起程。
咁約左十點,咪食左早餐先囉,都係落樓下附近食吓d地道野,又係好食喎﹗

搞掂晒d野後,我地行去高雄站,果然好近。
由高雄坐火車去台南,1個鐘(甚至更快)就到。我地1200去到台南,再轉的士去民宿。
Bike Tainan
我地間房
冇獨立洗手間
common room
廚房,沿紅色扶手上樓上
我地租左老闆娘兩架單車就出去玩喇﹗第一站係街口醫肚。

然後向安平古堡方向進發,其實都唔近架﹗

沿路都好多得意野睇吓﹗
好似呢間鬼咁靚既,唔係賣雪糕,係賣辣椒架﹗
呢間cafe個門口已經好多bear,裡面仲多呀﹗
到左安平區喇﹗蚵灰窯文化館,冇開﹗
我地踩入老街之後就停左架車響呢度,周圍行吓喇﹗







之後就踩去安平樹屋,路經呢d水喉,原來仲有好多架﹗
仲見到街邊唱大戲
安平樹屋旁係朱玖瑩故居,免費入場,不過無乜野睇﹗
德記洋行,連埋樹屋既﹗

樹屋都幾大喎﹗幾有趣,值得入去行吓﹗


之後,我地就沿呢條單車路踩去睇日落喇﹗



呢度個日落真係幾靚喎﹗



天黑,又要去醫肚喇,本來想去大東夜市至食,但經過呢間担仔麵,好似幾得咁,就食碗先,果然好得﹗

米血+蛋
台南既河景
後來經過赤崁樓,見到呢間路邊食壽司魚生,幾好生意喎,又食左少少﹗
夜晚既赤崁樓


TW60
TW150
食完踩左一大段路至黎到大東夜市,嘩﹗好大呀﹗有食有玩有買,行左好耐至行完﹗
呢d真係賣飛佛呀﹗

食飽後,做左呢件成世口都未做過既事:當街線面。呢d野,響香港就一定唔會當街當巷做啦,去旅行呢,我又唔怕喎,雖然周圍有好多香港人﹗
第一次線面,真係有d痛喎﹗呢位阿姐好好生意架,要排隊架﹗

真係好夜喇,係咁搏命踩﹗但呢d騎住單車等過火車路既經驗,就趕一趕都要等啦,香港無架喎﹗
返到民宿已經係十一點喇﹗
第二朝,老闆娘話我地知,路人甲部單車唔郁得,問我地尋晚點踩返黎。哈!我地踩左半日後,路人甲已經話部單車唔妥,但估唔到,佢咁好力,一部唔郁既單車佢都踩到半日,仲可以同我黑夜飛車添。



温馨提示:

1. 高雄站往台南站車費TW82,車程1小時。
2. 台南民宿 bike Tainan,TW1000雙人房,係真正既民宿,老闆娘就住我樓上。租單車,日租TW100。呢間係一間舊屋黎既,有d似住鄉下屋既feel,不過就乾淨企理,good﹗
3. 安平樹屋入場費TW50
4. 台南有4個夜市,大東唔係最大,但夜市開放時間唔同,睇吓遇啱邊個開喇:
武聖夜市(三/六)、花園夜市(四/六/日)、小北夜市(二/五)、大東夜市(一/二/五)
4. 線面TW200

沒有留言:

張貼留言