2013年5月5日 星期日

三月台南高雄五天遊(一)

 
09/03/2013
半夜就起身,原因係要坐八點既早機。
飛機好準時,我地0920就到左高雄,之後坐捷運出市中心,去到美麗島站都係用左15分鐘,實在太方便喇﹗
美麗島站出名有個好靚靚既「光之穹蒼」,我地連hostel都未去,就影左相先喇﹗


個車站商場裡面都有透視畫架﹗
玩完一大輪,我地終於捨得去hostel check in喇﹗
我地放好行李,就打算去鹽埕埔,去到捷運站口,食左個brunch先。
我地到左鹽埕埔站之後,一路行去駁2藝術區,原本呢幾日都諗住踩住單車玩既,但路人甲隻腳唔舒服,唯有行吓啦﹗
好快就行到黎喇,見到呢個倉庫就知道已經到左喇﹗就響呢個倉庫既對面街,我地發現有一間食冰既,真係好味,可惜我唔記得佢叫乜名。
牛奶紅豆冰
之後就係咁睇呀影呀行呀......
呢度成個藝術區都可以踩單車,連展覽館內都得架﹗

好多野賣喎﹗

砧板黎架﹗


呢塊係田黎架,呢d係稻穗
好多裝置藝術品
呢度有個打狗鐵路故事館,連住藝術區既。其實台灣周圍都有呢類故事館,特別在「好日式」,日本人既半世紀統治果然死唔斷氣。
我地本打算行去碼頭坐船去旗津,但誤打誤撞俾我地行左入去一個舊區(哈瑪星),d屋好有日治時代feel,仲俾我八八卦卦八左個當地女士幫我地做左半粒鐘導遊,介紹呢區既野。位小姐係一間文化館既人(其實係居民,間屋係佢既),佢話佢地本來係有導賞團既,但人手唔夠,所以無喇,但係佢見我地咁有興趣,所以關門帶我地周圍睇,介紹得好詳細,簡直工呀﹗如果唔係我地話趕住入旗津,我諗佢仲有排講呀﹗
呢區既街都掛左好多好多舊相,有大有細,非常特別﹗
行到去碼頭,鬼咁多人,可能係星期六既關係啦﹗我地排左好耐隊至上到船,但如果踩單車呢,好快就上得船喇﹗
旗津碼頭
旗津街頭,好多野食呀﹗

我地因為無踩單車,所以無行到入去風車果邊咁遠,路人甲隻腳又痛,所以亦無行上山上既燈塔,但其實求其揾個位,個日落都係咁靚囉﹗

入夜之後,我地返去hostel,佢樓下就係六合夜市(其實好鬼細,我地今次行左三個夜市,六合夜市係最無野睇既)。
呢個quail eggs,膽固醇勁高呀﹗
路人甲食左呢d石班,我覺得有d腥,佢就話好食﹗
我地間hostel既大堂,好平民﹗





房間唔算大,ok咁啦﹗

温馨提示:
1. 住walking story,周末TW1300雙人房,平日TW1099。地點好,招待的女孩很幫忙,可惜成日無人,要call佢,或約定佢。
2. 機場去美麗島捷運  TW30
3. 渡輪去旗津單程  TW15

沒有留言:

張貼留言