2011年12月6日 星期二

最後兩天倫敦遊

回港已兩個月,今日至有心情寫埋個英國blog。
1/10/2011,又係星期六,八磅搭火車出倫敦,今日目的地係白金漢宮,去到至知要排隊攞左時間先,其實之前上網睇過,係可以預約既,不過要俾錢,所以我打算出黎排隊,排左一個鐘,約到1430,於是行左去National Gallery睇野。真係好多好畫睇﹗


睇到够鐘,又行返去白金漢宮,途中又見到站崗既兵哥

睇左成兩個鐘,唔俾影相,只有呢張。真係值得一睇,今次仲有王子大婚王妃既婚紗睇,好靚﹗

睇完之後又行返去National Gallery再睇過,當然係行第二條路啦,呢度俾我好英國既感覺。

響National Gallery門口咁多個表演者之中,我最鍾意呢個

行完之後,下一個目的地係響Regent Street既National Geographic shop,經過呢個Piccadilly Circus,之前經過好多次,都無影返張相。

National Geographic shop,朝聖﹗


2/10/2011,今日打算行到腳軟為止,第一站係呢到:




又見到拍戲喇﹗

下一站:Museum of London,好多人都唔會去,但係我覺得幾好睇,仲可以了解多d倫敦。



英國既天氣時晴時陰,有太陽就好好享受吓喇﹗

最後,去多次大英博物館,睇埋上次未睇完既野﹗



本來打算8號同9號去多兩日倫敦,因為仲有好多野未睇完,但係有事發生左,令我坐左響屋企一個星期,邊度都無去,10號上機返港。


沒有留言:

張貼留言