2011年4月22日 星期五

第一天,坐到直晒﹗

22/4/2011,星期五,晴,第一天


今日十一點機,一早起身搞一大輪至上到飛機,響飛機度坐足十個鐘去莫斯科,再等五個轉,又坐三個鐘機過伊斯坦堡。本來唔洗等咁耐轉機既,班機轉左時間,早兩日通知我地,真係「等......寂寞到夜深」。


我地今次坐Aeroflot,俄羅斯航空,感覺非常良好,張椅夠舒服,飛機餐超乎想像,你睇:


有煙三文魚沙律,仲有三角朱古力,嘩﹗見到當堂笑晒。十個鐘食左兩餐,另一餐都好好架,個雞牛火腿沙律好得架。


我呢D窮蛇,好耐無坐過有戲睇既飛機喇﹗十粒鐘睇左兩套戲,玩左一陣數獨,聽左一陣歌,呢部野真係可以kill time架﹗咁,都睇左一陣書既,不過係無瞓覺囉﹗



我地響莫斯科機場用太空漫遊既腳步由terminal F行去terminal D都係用左半粒鐘,又無野睇,咪影吓野囉﹗超like呢個招牌呀﹗





我家陣仲係莫斯科機場度等緊機呀﹗我個pat坐到有d痛呀﹗


好彩仲有日落睇吓﹗


溫馨提示:


莫斯科與香港時差:4個小時


土耳其與香港時差:夏令5個鐘,冬季6個鐘


3 則留言:

  1. Where are you now? Are you in Turkey? Why not fly on a direct flight, Turkish airline? Is it more expensive? How long is your holiday? Will you go to eastern Turkey?
    Have a nice trip in Turkey!
    [版主回覆04/24/2011 03:52:00]I'm in Turkey now.
    I want to fly on a direct flight too, but it's really expensive, can't afford.
    It's a 24days' holiday, we won't go to eastern part as it'd be very pack.

    回覆刪除
  2. Please don't forget to update your blog and send your photos. I'll follow your trip everyday. But tomorrow, I'll fly to Singapore to chill out for 7 days only. I don't have a loooooooog vacation just like you. I am jealous of you very much!
    [版主回覆04/25/2011 04:00:00]you may have a long long vacation which you "choose".
    I'll try my best to update my blog.

    回覆刪除
  3. 你好呀﹗我下個月出發去土國喇﹗記住update得快0的,等我可以追你的行程呢﹗謝謝你﹗你寫得好好啊﹗
    [版主回覆05/24/2011 14:06:00]我盡量寫啦,不過,最近好忙,真係要快先至趕得切你出發前寫晒喎﹗

    回覆刪除