2011年4月18日 星期一

志明與春嬌、唐山大地震

志明與春嬌
尋晚睇金像獎至記得睇左呢套但未響度介紹過,佢係一套幾有驚喜既香港電影黎架,唔錯﹗
故事好地道亦唔複雜,對於我呢類唔煲煙既人類黎講,認識一下煙鏟先生小姐既生活,仲幾有趣添﹗成套戲好合情合理,好有陣香港味,我一路睇既時候就一路讚緊個編劇好野,一條咁生活化咁簡單既題材寫得出一個咁流暢,又令你睇完個幾鐘都唔覺得佢響度講緊無情節既故仔,我仲記得當時係咁諗既:「蝦﹗煲煙你都作到故仔,你細個實情係大話精黎架喇﹗」
至於男女主角,無咩特別,無咩需要或講求演技,所以,唔明點解楊小姐可以提名角逐女主角獎。

唐山大地震
話左唔睇呢d戲架喇,點解?費事喊啦﹗我咩屎都喊得一餐,就連去旅行咁開心都可以玩到邊喊到邊架:同揸車師傅呀、行山導遊呀、玩熟左之後要走時……喊;俾狗圍住吠……喊;落狗屎出唔到去行景點……喊;見到個景好壯觀……喊;無交通工具走唔到要困幾日……喊。不過,當然,我只係果d自己喊完無事既蛇,唔會呱呱嘈攪到人既﹗
講番套戲啦,最大收穫係流左一公升眼淚囉﹗
地震果場d特技好誇張,唔係幾好;反而震完之後,個女仔醒番果場令人印象幾深刻;最記得既對白(大約意思):「地震之後既屋可以再起,但係地震完全震碎左阿媽個心,阿媽心裡面既屋完全震得粉碎,唔能夠重建。」、「人地(男朋友)都唔要我咯,重返去做咩呢?﹗」、「每年開學,阿媽買書簿都係買兩份架﹗」;最令我感動既道具:蕃茄。
故事只係一開始講左地震當日,大部分情節都係講地震後呢一家人點樣過活:
男主人:地震當日死左 (生死有命,呢秒唔知下秒事,有得食好食,有得玩好玩,有得相聚好相聚喇﹗)
女主人:死守唐山,為的是一家人齊齊整整,死左既阿女同老公有得返屋企;點都唔再嫁人,為的是老公為左自己而死,一個對自己咁好既人,點可以背叛? (而家d人既角度咪叫「萌塞」囉,蛇既角度係「有情有義」)
阿仔:無左隻手,讀書唔成,但事業有成 (都話兒孫自有兒孫福架啦,做人老豆老母真係唔好買定一千幾百萬保險,驚死自己死左個仔唔知點算呀,變態的香港家長,唔好連BB有無便便都擔心一大難餐啦﹗)
阿女:死唔去,俾人收養左,成日以為阿媽救個細佬唔救佢,以為阿媽唔要佢,所以一路都無返去搵阿媽 (以為以為,咪用自己個心去猜度人地個心,就算阿媽只救細佬,咁又點呢?﹗自己個細佬黎架喎,相反,救左自己既話,阿細佬就會死架喇喎,咁就算自己唔死呀,都係用人地條命黎換自己條命,又好好咩?阿女,諗歪左喇,抵你咩住個擔黎做人,難為你阿媽囉﹗)



2 則留言:

  1. 唐山大地震開段的地震場面已拍得不錯,但其後的內容太像歌頌解放軍宣傳戲,不過,整體來說,OKAY!也是我上年唯一入戲院看華語電影。
    [版主回覆04/22/2011 23:31:00]都唔係歌頌既,當時既解放軍真係為人民服務架嘛﹗

    回覆刪除
  2. 一路都忍得住唔喊, 片尾阿媽跪地求阿女原諒, 我就鼻水成河....阿媽一路買書買兩份...可想而知呢个阿媽一直有條解不開的心結...
    0畏, 單身男女都好唔錯, 入戲院睇la!
    [版主回覆05/03/2011 05:15:00]唔入,尤其是港產片。

    回覆刪除