2011年4月6日 星期三

踩入大小梅沙

今朝一早,以為好番但又番發仲加埋咳既蛇仔,食完藥wing wing吓,但係都要死去玩,因為尋日本來行山去拜山既,但係真係病到瞓左成日,今日好番d唔去玩就奇喇﹗
今朝由大埔踩去粉嶺,坐沙頭角巴士(車費:$25)去沙頭角,單車放行李艙。本來路人甲係打算坐東鐵踩山路(都係馬路,不過要上斜落斜咁,佢費事我一開波就暈低,於是揀左easy一d既沙頭角口岸出發。
呢個關口無咩人,好快就過到關喇。一出關口,右轉沿單車徑踩,好快去到中英街街口,再繼續向前踩無幾遠,轉入海x花園鐵閘,經過呢個小區短短既路段,出鐵閘後就會見到呢個塔。

跟住呢d木板路沿海踩
斷估呢區應該係高級住宅區,d屋好鬼靚
好快就會見到明思克號,參觀RMB120,我地當然唔入去啦
離開木板路,轉出馬路,向深鹽路不斷踩,途中會有飛沙風中轉,又有紅色的貨車響身邊經過,但係總算係安全既
做左一輪吸塵機之後,好快就到左鹽田海鮮街,經過晒海鮮街之後上斜路,斜路頂轉右,就係我最怕既山路喇,不過,同海下比較,呢度既山路就真係easy執啦﹗
山路完結後,就到達左大梅沙渡假區,同口岸果邊相比,離距雖近,但級數差很遠,鄧主席既:「讓一部分人先富起來。」實現左喇﹗
我地去左一間由住響沙頭角既朋友介紹既海鮮店食晏。呢間食店唔需要好似海鮮街果度咁樣,要搵人出街拉客,都高朋滿坐。食物都ok,但係比想像中貴



四個海鮮加一個海膽炒飯,每人RMB70

醫飽個肚,就繼續行程喇,再向前踩,就係小梅沙喇
仲去埋海洋世界
然後返番大梅沙,行吓d小街,呢個幾rock呀
自動借書機,香港好似無喎。呀﹗我著左單車褲,唔好以為個patpat有咩問題呀
街上面既裝置
仲去埋東部華僑城
之後,又去outlet
你睇,幾似日本d outlet
當然去埋大梅沙既沙灘啦
回程時,我地踩單車徑
最後一站,當然係踩去口岸附近,專賣Giant既單車鋪啦﹗
*註:全部都係響門口影張相就走,我地係有入去Giant單車鋪參觀既,佢雖然d貨仲齊過香港,但一d都唔平。

全長:
香港段約十二、三公里左右
深圳段約四十公里左右


2 則留言:

  1. 你好劲呀!
    [版主回覆04/07/2011 14:39:00]但係路人甲唔係咁講喎﹗

    回覆刪除
  2. 嘩! 好正! 你用左幾多時間踩??
    [版主回覆04/07/2011 14:45:00]香港段單程半個鐘;深圳段來回都有好多周圍去或者停吓影吓相既時間,每程都用左大約兩個鐘。

    回覆刪除