2010年8月28日 星期六

大刀刃早操

尋日路人甲放假,我地一早五點起身,差不多六點就出發去行大刀刃,連埋休息,足五個鐘,全程16KM,路人甲仲成朝話我行得慢,搞到佢行得好攰,如果行快D就會無咁攰。鬼咩﹗咁多落山路,好多仲係石仔路,係我弱項唔慢就奇喇﹗


由林村轉入AYP Camp site就會見到呢個牌,呢2600M上斜,只係車路咋(成條車路好多山泥傾瀉位,有D仲塞左條路,有好多響山上面碌落黎既石頭),之後仲大把有得上呀﹗


行左一陣,見到日出呀,不過,今日煙霞大,普通靚,下面一排排既就係康樂園喇﹗


沿路好多蜘蛛網,仲有好多笑面蜘蛛,大大隻。路人甲一路都好忙咁「開路」。


呢日煙霞好大,無景,唯有睇吓植物啦﹗







無論平路、上山路、落山路,路人甲都行響我前面,經常影我辛苦上山既樣。


咩景都無,仲諗住上黎睇風景架嘛﹗


呢度係成個大刀刃山脊最險要既位置,所以加有圍欄,我就覺得佢好似野長城喇﹗


路人甲話試過行到上黎俾風吹到企唔穩架,但呢日就只有微風咋﹗


今日行既最高點比上次高,有566M,而且,總計上山路有九百幾米高,亦多過上次,但今次唔係太攰,可能做GYM真係有D用喎﹗


1 則留言:

  1. 個mask整得咁肉酸架.
    [版主回覆08/30/2010 19:09:00]點整都唔夠你咁靚仔架啦﹗

    回覆刪除