2010年8月11日 星期三

2012、it's complicated、不敗雄心、潛行凶間、CIA光碟離奇失竊案

呢兩個星期睇左五套戲,一路都唔得閒打返d紀錄添,今日終於有時間坐定定搞吓喇﹗


2012


話說瑪雅人既年歷會去到2012年12月某日(我已經唔記得左邊日喇)會終結,然後可能會重新黎過,即係話,地球會毀滅再重生。各國領袖開會決定造方舟,俾所有有錢佬同有貢獻既人上去避難,而方舟就由中國製造。


一路睇,一路覺得套戲好流,包括劇情、特技同演員,應該係一套B級片,不過,當中都有d啟發。宜家地球災難頻生,又水災又火災又地震,連大到成個國家咁大型既冰川都漂浮出海喇,地球沒日?唔好話無可能,我地咁渺小,知道幾多呀?可能唔洗等到2012,可能聽日就係喇老友,仲唔快d同老婆仔女阿媽老豆開心吓?


中國製造?哈﹗好現實喎,中國宜家係地球村既最大工廠區,而臨急臨忙話要造方舟,只有中國能做到啦,點解?我都唔識解,我一直覺得中國政府係萬能架,無野係做唔到既,當然,包括所有正面同負面野囉﹗


而有錢有命呢樣野,不嬲都係架啦,無得拗﹗咁點先係有貢獻呀?同主辦單位有交情既人咪有貢獻囉,無論地球邊個角落,無論已發展或發展中既地方,不嬲都係咁架啦,你唔覺咩?﹗


It's complicated


睇佢,係因為梅麗史翠普,我以前唔鍾意睇佢,但睇過「穿prada的惡魔後」,鍾意左,後來睇埋「Julie & Julia」,真係佩服,演咩都好得。今次佢做返自己既年紀,同老公離左婚十年,老公仔細老婆嫩,竟然覺得有壓力,仲竟然想搵返糟糠,再續前緣,賤到爆﹗佢唔諗吓當日個老婆一個帶住三個,仔女細,老婆無事業,佢無理吓對d仔女既影響,拍吓屁股就走去同個靚女結婚生仔,家陣又想玩多次同樣既劇本,哈,好多男人都係咁架,自私,係男人既專長嘛﹗


套戲入面全部都係「老人家」,但劇情好,演員演得好,香港就唔會有老細俾錢開呢d戲喇,香港人唔鍾意睇皺既皮架嘛﹗


好戲一齣,仲有唔少笑位,非常輕鬆惹人好感,似個鄰家的女孩﹗


不敗雄心invictus


講述南非黑人總統曼德拉出獄並當選總統,整個南非就係一個爛攤子,各方面都需要佢去搞掂,而佢不單止響政治上下功夫,竟然留意到要響運動上下功夫。


套戲係好inspiration,唔算有咩驚喜,但係會吸引住你睇落去。恕我孤陋寡聞,對於南非既歷史,我幾乎一無所知,只知曼德拉呢個名,連佢既事跡都係從無留心過。但戲裡面既情節話我知(我相信唔會距離現實太多),一個坐左近三十年監既人,原諒又好,政治手段又好,無響當權既時候去報復害佢既人,真係要有好大既心胸先得。我相信,三十年裡面,佢係無白過既,可能如果無呢三十年簡簡單單既生活,曼德拉未必有此大智慧,所以,我地話既「天將降大任於斯人,必先勞其筋骨,餓其體膚」係中國人一早已有既智慧黎架﹗


睇緊既時候,俾我最大感觸既係,我地香港人,真係無果種民族意識架,回歸左十年,你問對自己既身份同對祖國既感情有無增加?我相信好多人會話有,但係去到愛國lu咩?又未喎﹗運動比賽係一種團結民心既活動,所以由乒乓球政治至世界盃,都唔淨係關報紙體育版既事,係一個國家既事。你有無試過睇女排打贏大實會開心到喊呀?有無試過響奧運時見到中國國旗升起會一齊唱國歌(不過,好多香港人都未識唱晒),會感動流淚呢?香港人只會:「yeah﹗/ 哈﹗贏左﹗ /  good! 」或者 「哦﹗係呀,好野喎﹗」就繼續上網、睇電視、炒呢炒路,有無民族感情呀?「有。」有幾多呀?一最少十最多。「呀......三啦﹗」香港人囉﹗


Inception潛行凶間


首先,改壞名,一套咁好既戲,改個咁「行」(行貨個行呀)既中文名,唔知既以為真係行貨,唔去睇添呀﹗


「周莊夢蝶,蝶夢周莊」,中國人好耐之前已經提出左啦,鬼佬宜家至諗到呀?﹗我非常同意戲裡面果班日日黎瞓幾個鐘既人既行為,因為如果響現實世界係充滿貧困、悲哀、不滿、失望既話,去發個好夢唔係更好feel咩?係假既又好,真既又好,人生都係真真假假既混合物黎架啦,夢境係假又如何?響夢裡面活得過癮,叉叉電,開心吓,醒來又再同現實搏鬥,何樂而不為呢?如果真係有呢d瞓覺吧,一定唔會再有人鍾意take野囉,生意應該好過網吧﹗


故事既結局特意留白(個駝螺不停咁轉但又好似想停),等觀眾自己去發揮。有人話結局仍然係夢,有人話係現實,其實係咩都好啦,主角成套戲都不斷表示自己想返屋企,想見仔女,係夢又好,係現實又好,如願以償啦。但係有人認為,發夢又點算如願呀?查實,人生都係一場夢啫,大家宜家可能係發緊第四層夢,係唔會醒架,只會死架咋,死左就會見到自己瞓左覺既樣架喇﹗


CIA光碟離奇失竊案


劇情都幾無聊,但係就係想用一件咁無聊既事去串爆美國政府同所有美國城市人,有時間響屋企度hea既話,可以一睇﹗


沒有留言:

張貼留言