2010年8月14日 星期六

搵到你喇﹗

一直都好有興趣去一轉朝聖之旅,即係:埃及、以色列、約旦。雖然我係基督徒,但絕對係一個好鬼懶既基督徒,近呢兩年仲對宗教有d懷疑,所以,我覺得去行一轉係有意義既。如果去呢幾個地方而腦裡面又無一d宗教同歷史既根底,就會變成一次無根之旅,無得著,所以,當我知道有朋友會響今個月去呢幾個地方,而教會仲搞左幾次旅行前既課程,我去左聽呀,不過,實在太眼瞓喇,咩都聽唔入耳,而且,個講座既步伐都有d慢,所以只去左一次(而且我都無時間再去)。

前日,去圖書館睇書,一個唔覺意俾我搵到呢本好正既書:中國浸信會神學院出版,鄭佐生著,尋找祂鄉的意義。

書裡面有齊晒我想知想問既野,好吸引,睇完知道好多唔知既野,內容唔單只講歷史、地理、宗教故事,仲介紹好多有趣既當地資訊,同好多響聖經經常出現既字眼。就算唔係教徒,當通識書黎睇,都好有趣味架﹗

不過,都唔知幾時至有機會去lu﹗

沒有留言:

張貼留言