2008年12月11日 星期四

個腦袋應該係咁

有日教中一學生仔車明袋(即係車響裇衫心口個d),我示範完喇(一對一咁示範),個學生好似好明咁就自己走左去車喇,咁我就繼續好忙咁睇下第二d學生搞成點啦。


好耐之後,當我教緊另一個教極都唔明既學生時,頭先個學生拎住個袋黎問我:「miss,點解咁既?」


我睇一睇個袋,即刻暈左響度,好耐至出到聲:「同學,呢個係咩黎架?」


學生:「袋囉﹗」


我:「咁你將塊袋布四條邊都車埋,邊度搵個袋口黎袋d野落去呀?」


學生:「係喎。咁點呀?」


就死既我:「拆番袋口d線囉﹗」


學生好似晃然大悟咁:「呀,係喎﹗」


都好,佢仲知自己車到個袋唔似平時見到既袋,然後黎問我點解咁既樣。之但係,佢個腦袋其實唔知係唔係好似佢車個袋咁既呢?﹗


沒有留言:

張貼留言