2008年12月19日 星期五

又收禮物?

早兩日去買旅行既野,路人甲拉左我入去百老𣾀,問都唔問就同個sales講:「我要呢部啦﹗」,嘩﹗好有型咁,跟住個sales話恆生卡有18個月免息分期,路人甲無呢張卡,不過我有,結果我碌啦﹗
路人甲:「呢份係你既聖誕禮物﹗」

我:

路人甲:「我會俾番錢你既......遲d。」

我:「多......謝......」

都好開心既,起碼佢記得我部響網度bid番黎,價值$800,用左好幾年既Olympus5050

已經開始有d壞,我又講過:「我d技術又唔係勁,買部勁機就真係攞黎扮勁咋喎,買部入門級又無謂,都係用番Olympus呢種半專業玩下算啦﹗分分鐘影得好過個d唔識影又攞住部單反機既友仔啦﹗」而上次個朋友show左部同新買呢部一樣既,但唔同廠出既相機俾我睇,嘩﹗幾好喎﹗不過......咁貴﹗

究竟買左咩呢?就係佢喇﹗




$3880,見到啦,淨係個Leica鏡都值番啦,仲有16:9,拍片仲係高清添﹗路人甲當晚一買到就不斷話「真係抵呀﹗」,不下十次﹗其實另一部Leica廠出既,同呢部裡裡外外完全一模一樣,只差個廠名,但貴好多(上次朋友show俾我睇個部囉),呢部其實真係抵呀﹗




沒有留言:

張貼留言