2008年10月15日 星期三

你個髮型

以上呢個髮型,引起好多話題,以下係其中兩則:
事例一:
學生A:「Miss,你個頭好爆喎﹗」
我:「係呀,你又電啦,一齊爆啦﹗」
學生A:「嘩﹗電到咁,唔認得架喎﹗」
學生B:「係啦,後面睇,以為係新黎個D靚女添﹗(意即新Miss)」
我:「死野﹗」
學生B:「點知拎番轉頭......」
學生A:「嘩﹗哈哈哈哈.....走呀﹗」
我:「你班正死野﹗」

事例二:
校工叔叔:「Miss,轉左髮型喎﹗」
我(心諗):「都十月中啦,過左成個半月,宜家至講。」(口講):「係呀係呀。」
校工叔叔:「你......以前個髮型......都幾好吖﹗」
我:「咁即係呢個唔好睇啦﹗」
校工叔叔:「um......以前個髮型......啱你d......幾好睇吖﹗」
我:「遲d電番直架喇﹗」
校工叔叔:「話又講番轉頭,個樣靚就咩髮型都靚既﹗」
我:「咁我真係要搵個好d 既髮型喇﹗」

沒有留言:

張貼留言