2007年3月26日 星期一

雲南之旅之出發前

自由行就一定要自己plan至好玩啦,但係當太遲plan,又或者對d資料唔熟時,就會遇到一d唔高興既時候喇﹗

好似今次啦,張機票又無端端買貴左成700蚊,肉都赤呀﹗以後d野都係自己覺得咁做比較好,就要自己出手,阿媽話求人不如求己呀,再次再次再次再次深深咁體會到啦﹗

最離譜係宜家d人d態度,我自問都好有禮貌咁問個agent,佢係唔係出左d咩誤會,張機票會咁貴,佢竟然問番我話:「千幾蚊仲貴呀?想幾平呀?」我仍然EQ好高咁同佢講,佢再答我:「咁你宜家想點呀?」(態度之差......我想唔俾錢呀)不過,我EQ高,相信打完呢篇就已經唔會唔高興啦。好簡單,以後唔幫襯你囉,周街都係機票﹗

希望今次玩得開心啦,響銀根短絀時大拿拿用幾千蚊去旅行,真係用多一蚊都唔想,但又想玩得開心,值回票價,用左要值得嘛﹗


沒有留言:

張貼留言