2007年3月29日 星期四

今日好多事

今日放學時,我留左四個學生溫書,聽日考數學同地理。d學生落到黎,見到教佢地數學嘅後生仔,就問佢攞練習做,後生仔就攞左一份俾佢地,教左佢地兩分鐘,就返入教員室。我又跟住佢入去,諗住飲啖水啦,佢就話我知,佢去DT室,如果學生想問佢攞番個電話,就去DT室搵佢。

我:「不如你同埋佢地四個去DT室啦,佢地唔識可以問你嘛。」

H:「我驚佢地周圍走喎。」

我:「周圍走?DT室裡面喎?你響度架喎?﹗」

H:「我驚我教緊數時睇無到佢地咁多喎﹗」

我:「.....(心有D疑惑:H好似淨係教呢班咋喎....)如果佢地唔識,我唔係好識教佢地架。」

H:「我俾左份答案佢地喇。」

後來,我出去睇班學生溫習,點知佢地已經張份練習做完,咁當然係抄啦。我話佢地唔應該抄,佢地話唔識,阿SIR又走左,都無人問,咪抄囉﹗咁我唯有教佢地啦,真係識幾多教幾多架咋﹗

後來,我中途要見家長,D學生猛話溫好地理想早D走,我話我會上黎放佢地走,真係溫嘅,就可以12點走。結果,當我響12:20上黎諗住放D學生走時,我發現學生已全部俾H放走晒。H話D學生實牙實齒話我俾佢地12點走。點解連老師都咁單純,學生話咩佢都信呢?點解自己班嘅學生唔識做數,佢竟然唔肯教佢地,而走去教第二D學生呢?我真係好慶,下晝時,我張件事話番俾佢聽,佢竟然話D學生好抄數,要鬧佢地﹗哈﹗.......

後來,校長又因為一件事,無理地責怪中文阿頭,令佢情緒十分激動咁離開左學校,大家都好擔心佢會唔會有事,結果原來中文阿頭返左屋企。我同幾個同事就諗住去安慰佢啦。我拾好野後,就一條氣走去校長室藉詞請假早D走去探果位同事,實情就鬧左佢一餐。有D同事話我唔應該去鬧佢,我就覺得我鬧得佢起,有咩後果我都受得起,亦唔會令件事繁雜化,唔會令中文阿頭唔舒服,係D同事諗得繁雜左啫﹗我真係覺得我應該做,咪去做囉﹗小食部同午餐盒嘅事其實已經令我覺得校長好無公義,宜家仲要咁樣對D同事,實在要爆喇﹗

 


沒有留言:

張貼留言