2013年9月1日 星期日

與家人遊台灣(第四天)

21/8/2013
本來櫻悅既晚上係可以睇到滿天星星,而我地間房係可以睇到日出既,但天氣唔好(一般黎講,台北既天氣都係麻麻地,宜蘭縣呢面會好d),咩都冇得睇﹗
今日要轉房,因為訂房時四人房已俾人訂左,但其實後來知道由於打風,成間民宿得返我地一家人,其他房都退晒喇﹗不過,錢都一早俾晒,換吓環境囉﹗
食完早餐又響民宿影吓相至去玩。
因為打風,我地本來訂左果架八人車都取消左唔用,打風都去唔得遠,所以只透過民宿訂左一架六人的士,租四個小時出TWD1500)。
十一點出發,半個鐘頭後黎到一間台灣出晒名又攞埋獎既酒廠(噶瑪蘭單一麥芽威士忌)參觀。呢度係司機提議既,主要只係揾個室內既地方消磨吓時間,本來以為係d土炮酒廠,點知原來好大間,仲好有規模,而且免費。
可惜行完之後想去免費試酒時,政府宣布停工停課,無得試。
唯有去埋酒廠既蘭花園參觀,但大家對一d買唔到返屋企既植物無乜興趣,所以好快就走左喇﹗
十二點九,司機車我地去左宜蘭市一條小巷食麻醬麵,都唔錯。食完後,司機接到我地,大家諗住去下一個目的地---食蛋糕(司機介紹既),但司機開左車一分鐘都唔夠就落左車去買野食,老媽就話司機宜家至黎買野食,我地食野果時又唔食埋,我就話可能司機係買黎請我地食架,姐夫懷疑邊有咁好。果然,司機係因為見到果檔平時排晒長龍既紅棗紅豆餅未收檔又無人排隊,所以落車買黎請我地食,真好人﹗(個餅真係好味架,不過唔記得影相)

一點三,大家仲未食飽,一心黎間cafe之類既野再食,點知原來係間蛋糕工場(亞典蛋糕密碼館)。我地行左一個圈,不斷試食,然後買左最出名既年輪蛋糕同兩個其他蛋糕,坐低飲住工場免費任飲既咖啡,食住蛋糕,正呀﹗
食飽晒,外面仲係落住大雨,我地架車又夠鐘,所以都係返民宿喇﹗

一返到去,攞左兩間新房,又係一大驚喜,同website既相一樣架,好大好靚,大家又狂影一輪﹗
最好笑係阿姨甥仔一入到房就大叫:「多謝Daddy﹗」
四點,大家玩完十輪,落去樓下同老細泡茶。因為呢度本來係種茶既,老細個老豆係茶農,老細後來開左呢間民宿,所以佢地都賣好多茶葉架﹗
我地同老細泡足兩粒鐘茶,佢泡晒所有茶種俾我地飲,超好人。
六點半,又食飯喇,都係響民宿度食。
今晚落雨,食飽飯無得出去玩,我同家姐傾吓行程,之後浸吓浴,佢地玩吓大富翁,十一點就瞓喇﹗
雖然話打風,但其實我地住呢度都唔係好感受到,只係落左半日大雨,同埋夜晚大風左少少咁咋﹗

沒有留言:

張貼留言