2013年9月1日 星期日

與家人遊台灣(第七天)

24/8/2013
尋晚食得太飽,今朝都唔係好肚餓,但係又面對豐富既早餐,真係有d難為﹗
十點,出發,本來諗住今日去北投既,但又怕好似尋日朝咁熱,所以都係決定去d室內既地方,咁就揀左呢間樹火紀念紙博物館
我地一齊造環保紙,原先以為幾低B,但老豆老媽又玩得幾開心喎﹗
因為十一點果班已經開始左,咁老師就叫我地周圍行吓先,點知行左一陣,有一大班香港人黎左,仲話趕時間要玩先,咁我地同老師講我地都等左半個鐘,如果無下一班都無問題既,老師見我地等左咁耐,就話教我地造d特別d既紙。

其實就係加少少樹葉響紙度囉,咁大家就去摘樹葉喇﹗
然後就一位老師教我地六個人。
造完之後,我地參觀埋樓下d展覽,姨甥仔玩左一陣d互動活動,咁就有得攞返張紙喇﹗(唔記得影相)
呢d一支支既係通草,以前d人用黎吸屍水架﹗
我地本來諗住去西門町食牛肉麵,但見博物館隔離有間好骨子既日本野食鳥冬,所以就食呢間(稻庭養助)喇﹗
因為係walk in ,所以都要等左一陣至有位,等位區都咁靚。
呢個set,HKD125,我覺得抵得,個天婦羅做得好好,好鬆化,張紙一滴油都無。

食飽又要諗吓去邊,結果都係想去行吓西門町,始終尋日根本無行過。
三點三去到西門町,個天又想落雨喇,行行吓有班小丑周圍揾人抱抱,連老豆都有靚女獻吻﹗

而我地行左大約一個鐘,就真係落起毛毛雨,咁大家諗住響地鐵站見到有個地下街既標誌,就諗住行地下街,唔洗淋雨啦,點知落到去至知原來係無地下街架,真吹脹﹗
咁我地又行返上去紅樓,老豆老媽坐下飲杯野,我就周圍行吓,可能係星期六,好多手工藝小檔,好精美。
行到五點半就坐捷運返酒店攞行李,坐一早訂好既八人車出機場返香港lu!



沒有留言:

張貼留言