2013年9月1日 星期日

與家人遊台灣(第五天)

22/8/2013
今日起身後見雨停左,終於可以出去露台行吓喇﹗
又行過去家姐間房門口度影吓。
今日既早餐得我地一家人食,民宿都將d食物放得好精緻,未食已經覺得好好味喇﹗
食飽睇左陣好好笑既冰河世紀,就出發喇﹗
十一點,我地出發去宜蘭火車站旁邊既幾米廣場影吓相。
旁邊仲有一d咁既日式房屋
呢個響火車站對面既公園都幾特別喎,個頂係假樹黎架﹗
宜蘭火車站

一點,到達今日要去試既「我家廚房」食晏,聽講呢間野攞獎架﹗因為佢比較遠離台北市中心,而今日係我地最後一日用車,所以今日黎呢度食晏,免除自己搭車既麻煩。
呢度既食物同環境都好好,我地一落車以為司機去錯地方,因為呢度似住宅區多d。
兩點半,大家食到飽一飽,而天氣好似預期,又落雨喇﹗
咁我地就如預計一樣,去左個室內既場地先,就係台北探索館喇﹗
黎呢度既原因只係因為佢近101,行完可以過去行吓101咋。
個館唔係好大,可觀度一般,但佢播既電影就係ok,好有心既製作。
我地大約行左一個鐘,就過左去101,由於登頂唔平,老媽又畏高,所以只有姐夫、姨甥仔同老豆上左去,我地就響樓下等。
行完後都六點半喇,而我地架車日租只係九個鐘(今日係用得最盡喇,之前都係用五個鐘、五個鐘、七個鐘),所以我地去左最近既饒河夜市
可能打風又落住雨,有好多檔都無開,不過我地都食左好多野,姨甥仔仲玩埋神槍手至走。
八點三,去到酒店check in,呢間台北伸適商務旅館d房都好鬼大,仲有露台,三人房真係唔錯喎﹗

沒有留言:

張貼留言