2013年8月30日 星期五

與家人遊台灣(第一天)

蛇仔去過好多次旅行,但好少同屋企人去,今次係因為老豆話想去,咁我就推左幾日既工作,同家姐姐夫安排左呢次台灣之旅。
行程大約係咁:
第一日:香港飛台灣,往九份
第二日:九份往十分,去宜蘭縣礁溪温泉
第三日:上太平山,玩大同鄉
第四日:玩大同鄉
第五日:由宜蘭縣返回台北
第六日:玩台北
第七日:玩台北,返香港
雖然第三四日遇著打風,但影響不大,而且,睇電視見台灣各地都好似打得好勁咁,我地所在既地方就一d問題都無,只落左場大雨。其實出發前睇天氣預報,預左台灣天氣唔好,成個星期都落雨架喇,但頭兩日好天到不得了,已經賺左﹗

18/8/2013
我六點就出門口,交通好暢順,七點廿分已經到左機場。
今次坐香港航空,起飛delay左少少,但只係遲左五分鐘到台北。有好多朋友都對香港航空不滿,但我次次坐親都無乜問題喎﹗
響機場搞左一大輪,成一點至坐到上去一早預訂左既八人車(連司機,今日日租全包TWD5000),一上公路就見到101喇﹗
司機車我地去瑞芳食晏,牛肉麵同胡椒餅都好好食
食完之後,見到咁大場面既拜神會,又唱歌又燒豬。
後來經過北部濱海公路,見到個海咁藍,又落車影吓相喇﹗
影左一大輪,就去左金瓜石瀑布(資料),水唔係好多,司機話d石咁既色唔係因為礦物,而係因為污染。
再上高少少,就會見到陰陽海
同埋頭先上山條路
又玩左一輪,再向黃金博物館出發。可借去到時,淘金時間已過,只有參觀坑洞,洞內比我想像中無咁涼,而且都幾短,無乜特別。
要去參觀坑洞,就要由呢條小街向上行喇﹗
行完坑洞出黎,風景好靚﹗
因為老豆老媽都攰,所以坐低左響太子館出面間冰室,一邊睇表演,一邊食又抵食又好食既棉棉冰,我就去行左陣太子館,都係一般日式建築,又唔俾入屋。
食完冰,去埋四連楝睇吓日治時期呢度d主管既家。
參觀完,係時候去九份既民宿check in喇,因為我地怕夜左九份會無乜野食(司機話既),所以就算經過左九份個山頂(睇日落一流)都無停車。結果,一搞掂晒check in,安頓好老豆老媽,我即刻就出去影日落啦﹗
仲遇到個好熱心既叔叔,俾我地上佢屋企個天台度睇(我地後面果個山就係似king kong果個山既背面喇)
今次住既民宿應該係大把香港人都識既九份温沙堡,地方唔錯呀﹗而且唔貴,TWD6600已經有咁大間房,走動既地方又多,住到六個人喎﹗
房裡面仲有好多好有心思既擺設
休息左一陣,大家就出去揾食喇(民宿老闆話,老街比較早收,但樓梯街果邊九點至收)。我地揀左戲院對上果間悲情城市,都幾好食﹗六個人食TWD2100埋單,又飽又好食囉﹗
再影多兩吓夜景,是日結束﹗

沒有留言:

張貼留言