2013年8月29日 星期四

坪洲禡行鄉2013

每年農曆七月廿一日(27/08/2013)坪洲都會舉行禡行鄉,即係天后出巡,係坪洲一年一度既大節日,好多搬左出去既坪洲人都會返黎湊熱鬧。
我同路人甲一早出門,坐十點船去坪洲(平日慢船$14.4, 35分鐘船程),去到後誤打誤撞去左出名既祺森冰室食早餐,成三十蚊一餐,都唔平喎﹗(我覺得食物一般)
禡行鄉一點先開始,開始前,我地周圍行吓。
十二點幾,禡行鄉開始喇,就響天后廟對出個空地(即係一落船就見到果度)
我覺得係成個坪洲既人都參與左呢個活動架﹗
今次最特別係見到有大象

天后廟,其實好細架咋
仲有未見過既舞魚龍
呢隻猛fing頭既係鶴佬麒麟
呢隻係客家麒麟
阿叔紮行馬架﹗
響天后廟外舞完一輪之後就會遊坪洲一圈,我地又跟住行左一陣,然後響龍母廟坐陣等吓。

幾鬼靚既舊屋
然後巡到惠平幼稚園(龍母廟附近)對面間小學又舞一輪。
之後就會返去天后廟,有d隊伍會跑埋去天后廟
仲有人打功夫
搞到成四點幾,攰到無朋友,揾間冰室飲杯野坐吓休息吓先。
之後就周圍行吓。
坪洲除左救護車之外就無車架喇,呢個sign係俾單車睇?

呢間坪洲戲院好大間,可想以前坪洲好繁榮,工廠多,人口多

坪洲以前有間火柴廠,好似話係全亞洲最大架,後來有左打火機,火柴廠就執左喇﹗

手指山頂,廿年前黎過,無樹,好開闊,可以望到好遠。
上手指山既梯級

上手指山時經過呢個豪宅區,嘩﹗真係要身體好健康既人先可以住得呢度(行好鬼多斜路至返到屋企)
本來想睇埋日落至走,但原來坪洲係睇唔到日落既,只有咁樣,所以決定坐六點九班船返中環(平日快船$26.8,20分鐘船程)

沒有留言:

張貼留言