2012年12月4日 星期二

Nothing Impossible…印度 (New Delhi)

 
呢兩個月比較忙,忙住去旅行,去左十二日四川同二十三日印度,然後返港病左個幾星期,所有野都停晒。呢個blog,四月既秘魯都未寫完,又要寫四川同印度,真係有排寫呀﹗
想去印度已經係好耐之前既事,唔係因為「潮」,只係因為想知道真既印度係點既。
31/10/2012
下晝兩點幾機,結果delay左少少,但卻準時到達北京機場。點解要去北京?只因為買左應該係最平既飛印度New Delhi機票,就係國航既機票,所以要飛上北京再落印度。北京機場非常大,行到腳軟都未行到去轉機既counter,另外,北京個轉機入境counter超低B,位置好差,迫到無朋友。
響北京又係遲左起飛但準時到達New Delhi。
1/11/2012
零晨兩點,(New Delhi好大霧,之後都係好大霧)book左個司機黎接機(後來至知間hostel收貴左我地好多的士錢),去到hostel瞓得已經三點幾喇﹗
我地住既呢間hotel Namaskar真係好似d時租酒店。




第二朝check out左之後,去左附近既main bazar既pahar ganj食早餐(Dosa, masala tea)



之後坐tuktuk去red fort,估唔到咁快就已經遇到影相黨,響呢度我同超過一百個印度人影相,厲害呀﹗









行左三粒鐘,後來去過第二d fort至發現呢個fort唔係好靚﹗
行完後,去左飲lassi,好飽,街頭既建築都好靚。


之後就行過去Jama Masjid,好似我以前去過巴基斯坦果間,但呢間細好多。走果陣仲有個阿叔話要我地件袍既錢,當然唔俾啦,入去果陣都無話要收錢。

我地沿門前既bazar行,行左一陣都覺得無咩野睇,於是早少少返去,去火車站睇吓咩情況。果然如黎過既朋友所講,真係有d火車站既人老點你去唔知邊度搞過張火車票,但係我地上左二樓去tourist information counter問,原來真係攞住張eticket就可以上車架喇﹗火車車身會貼左乘客名單,響訂左既位既車卡就會揾到自己個名架喇﹗我地返Hostel攞行李(好近,隔離街)再去火車站,響火車站影左一陣,火車好準時1855開車。等緊上車時,我響月台見有香蕉賣,打算買少少,點知有個肥仔乘客行過黎同個檔主講左一大堆野,之後就話我唔洗俾錢喇,但係佢又唔係請我食喎,即係個檔主請我食啦(其實到宜家我都搞唔清係邊個請我食架﹗)

有用資料:
1. 香港--北京  2小時30分鐘;北京--New Delhi  7小時
2. New Delhi機場去市中心大約30分鐘
3. 港幣兌印度盧比:$15.1:100Rs
4. 印度慢香港2小時30分鐘
5. 印度人對膚色比佢地白晳既亞洲人好有興趣,會好想同你影張相,如果可以就影啦佢,佢地都好Nice架﹗
6. Red Fort  Rs25;Jama Masjid  Rs300
7. New Delhi--Varanasi火車票   Rs1250  2nd Class;side upper or side lower會比較好,唔洗等人瞓至可以瞓
8. Hotel Namaskar  Rs550一晚一間雙人房
9. 印度既hostel好多雙人房都係雙人床,如果要瞓twin room就要睇清楚喇﹗

沒有留言:

張貼留言