2012年12月9日 星期日

大陸人

其實唔係話要歧視大陸人呀,但係有時文化差異真係令我有少少唔明白佢地既行為架﹗舉下例啦:
星期六晚我去左赤徑宿營,有一個自稱「北京大學」既團體都係當晚入住。晚飯時間,我響廚房預備緊(三個團體各自用緊三個洗滌盆),我切左一大堆菜後,放左把刀響個洗滌盆枱面(當時枱面仲有一d用具,個狀態係「用緊,未拾枱架」),然後我攞左d菜出去廚房外既飯堂,又響雪櫃度攞左另一d材料入廚房,所用時間可能只係一兩分鐘,但當我返到廚房時,把刀已經唔見左,好彩我要切既野已經切完。後來,我見一位大陸阿姐用緊我果把刀。其實,可能佢以為我已經用完,離開左廚房,但當我返入廚房之後,佢地又無話還返把刀俾我,又無同我講聲「唔好意思」喎。
行緊山時,我行左出一舊響山邊既石上面影風景,有兩位操普通話既阿姐路過想影相,其中一位行過黎我身邊講「可以借過嗎?」第一、我未影完,你可以等一陣嗎?周圍又無人同你爭個位。第二、我當然可以讓個位俾你,但你唔洗行咁埋,我腳下無路架大佬﹗行左半日山,聽得最多係普通話,而一般迎面而來,三五知己橫霸一條行人路又唔讓路俾你(好多時候我都係一個人行緊架),要你一係停低,一係行出行人路讓佢地既,就係呢d人喇。
結論係:可能佢地唔霸就無生存空間架喇﹗

沒有留言:

張貼留言