2012年1月2日 星期一

廣州四日遊之一

好多年無響香港過聖誕,今年都係要出去行一行,唔去得遠,返廣州都係一個我幾喜歡既目的地。
23/12/2011
響香港hea到十點至出發,上到深圳坐和諧號,十分方便,去到廣州都只係十二點半,其實可以再早D架,不過我地嘆慢板啫﹗等車期間,仲join左7日連鎖酒店做左會員,因為本身我地都諗住會住呢類酒店既﹗
一到廣州東站,就不斷向南行,一路都唔覺有野食,於是行到天河北路,只好走入間人和連鎖快餐,求其食個飯,唉﹗咁就無左一個食野既quota喇。所謂食在廣州,上黎廣州當然係想食好野啦﹗
食完之後行左去天河體育館,竟然有展銷會,個場地大過香港果個。

好長既腸,不過,我唔敢買。


好驚嚇既臘肉
然後,我地坐地鐵(一個站)去珠江新城站,目的地係廣東省博物館。
其實裡面好多野睇,但係我地太晏至去到,行到五點收館,我地都未行晒,唯有等下次黎既時候再行埋未行既部分啦﹗




之後響附近影吓相:

廣州電視塔(小蠻腰)

IFC
廣州大劇院


天黑之後,我地去左博物館後面間炳勝食晚飯,一行到去門口,真係有果種門高狗大既感覺。
(我好喜歡呢張石磨枱,好型,可惜買唔到﹗)
諗住豪就豪一餐啦,點知,價錢一d都唔貴,食物仲好得,而我最喜歡佢既係每張枱之間既距離都好遠,根本聽唔到隔離枱講咩。

我地叫左四個餸:南瓜蒸蘿蔔乾爽肉Y48,爽肉真係好爽同埋好入味﹗

東坡肉Y12.8,正過我響杭州食果次果d(其實果次已經好好食架喇﹗),d肥膏入口即溶,真係第一次感受到呀﹗
豬肉魚頭炆水鬼重Y39,水鬼重即係豆腐,但呢隻豆腐好滑,滑到路人甲都讚口不絶﹗


另外一個係咸骨筒胡椒大芥菜Y38,夠晒味﹗
食得好滿足又飽到不得了之後,我地就坐地鐵去農講所站,但其實因為個地圖唔清楚,應該係去公園前站既,行左一大輪,終於揾到起義路間7日連鎖酒店,呢間響旺區,今日又係星期五,所以貴d,Y267一間房,唔係好大,不過乾淨整齊,張床夠大又舒服囉﹗





沒有留言:

張貼留言