2012年1月2日 星期一

天與地,年少無知,林若寧填得好


香港人好奇怪,呢首歌hit左,但無咩人讚林若寧填得好,"the city is dying" hit左,又無咩人知道係邊個寫句對白,只hit埋joe junior。
我其實好少留意流行曲,因為都唔知隻歌響度唱咩,只係記得Eason Chan有幾隻Wyman填詞既幾有意思。
天與地咁紅,當然有留意埋呢隻歌啦,歌詞好有意思,每句都令我有d野想講。

作曲:黃貫中
填詞:林若寧
編曲:黃貫中 / 劉志遠
監製:黃貫中

Lyric @ Lemon Music Group 檸音樂歌詞網

年少多好 頑劣多好 不甘安於封建制度裡
迷信上街真理會達到 
(年少當然好,時間多的是,年少時頑劣根本無煩惱,因為根本唔洗跟d咩規矩,反叛既日子應該係最令人印象深刻既,搞遊行搞上街,大概都算係反叛既一種,真理未必會真的得直,但總算表達過)
旗幟高舉 群眾聲討 不惜犧牲一切去上訴
(你睇吓學校果d校規有幾多個學生會企出黎話學校唔啱?唔敢嘛﹗但係真係有好多都不合時宜,有d仲好白痴架喎﹗舉例:興窄腳褲時,你著到闊一闊都無人理你,相反,興闊腳褲時,你條褲係skin tight呢,無問題喎﹗返學唔俾帶電話,原因係太貴重,係違禁品,帶左返學會俾人記缺點,但係個書包仲貴過個電話呢,又唔洗記缺點喎﹗不惜一切去上訴既,就只有果d老師憎到佢死既學生囉﹗)
權貴的想法太俗套
(錢就梗係俗套架喇,不過,宜家既年青人都已經一早俗套晒啦﹗)
只可惜生活是一堆挫折 只可惜生命是必須妥協
(香港既小朋友一出世就已經開始經歷比其他先進國家既小朋友更多挫折,由考唔到心儀幼稚園俾阿媽攬住喊開始,咩都要同人爭餐死,大學畢業都要住劏房,挫折唔大呀?﹗唔妥協又有咩方法呀?)

年少多好 貧困多好 一蚊積蓄足以快樂到
廉價結他抒發我暴躁
(我都記得,當年窮到燶,儲到錢去一次旅行,開心到咩咁,就算只係去五日泰國呀,都已經緊張到幾晚瞓唔著喇﹗)
財富得到 年歲不保 捐輸不必講究有回報
(好多人好努力咁揾到錢喇,但生命已經去到尾聲,錢唔帶得落棺材,夠咪算囉,至於點樣先叫做夠,見仁見智啦,知足常樂囉﹗至於幫人,真係唔好諗住有回報,但一定有既無形回報--快樂,就一定係你幫人果刻已經攞左架喇﹗)
人世間總會有異數
(唉﹗異數,其實好多,細細個老師教"一分耕耘一分收穫,唔付出就有收穫係異數黎架",邊度係吖,你有彩數,咪係異數囉﹗)
只可惜生活是一聲發洩 只可惜生命是一聲抱歉 怕追到

如果 命運能選擇 十字街口你我踏出的每步更瀟灑
(係呀,如果可以選擇,人人都想自己揀,我想揀我係北歐出世生活,操普通話既香港身份證持有人,得唔得先得架﹗)
如果 活著能坦白 舊日所相信價值不必接受時代的糟蹋
(坦白係會死人,會俾人軟禁架﹗時代既變遷的確糟蹋左好多野,你睇大陸無野可以放心食喇,禮義廉恥係咩黎架?)

年少多好 朋友多好 一番爭執不會有被告
遊戲競爭不會記入腦
(呢句我唔係幾同意,響學校見d惡魔既行為,我唔係幾同意年少係單純既)
年歲增長 無法修補 青春的詩總會老 時間多恐怖
(呢句老生常談,每當我見到朋友既仔女時,尤其果d就黎中學畢業既BB,我都會諗:吓﹗我咁老架喇?你話幾恐怖呢﹗)

如果 命運能選擇 十字街口你我踏出的每步無用困惑
如果 活著能坦白 舊日所相信價值今天發現還未老
如果 命運能演習 現實中不致接納一生每步殘酷抉擇
(演習?到有得演習既時候,你咪一樣會抱怨,生命無take2先至有趣架嘛,就算點樣錯點樣衰,只要係自己揀既都要樂於接納,但可惜有好多億人無得揀)
留守 過去的想法 我會否好像這樣生於世上無目的鞭撻
(過去,都話左係過去咯,舊野有時係好,但宜家係宜家,記憶同想法可以忘記,但正確既價值觀不能拋棄)

http://youtu.be/2_7UTxWNQM4


沒有留言:

張貼留言