2012年1月4日 星期三

廣州四日遊之二

24/12/2011
尋冕張床幾好瞓,今日都算精神。
今日行程,首先,行過對面馬路食左碗巧美麵館既雲吞麵,d麵真係幾彈牙﹗(Y15一碗)
食飽就行過去鹽運西正街行吓d舊街,我發現廣州既住宅區都真係幾舒適架﹗之後行去藥洲遺址,又幾有趣喎,響個城市中有個咁既地方,飲吓下午茶都唔錯喎﹗其實呢度已經有好幾百年歷史架喇,以前d官就係黎呢度hea架喇﹗

呢區好多呢d舊樓,有d荒廢左,有d變左住宅。

流水井街,好有趣既舊街,呢度以前係書院黎既,叫做考亭書院。

行完一輪,行過去人民公園睇吓個無謂城市原點,不過,我就係響呢度發覺廣州市民比香港人幸福,因為佢地真係可以好free咁響公園度唱呀、跳呀、耍呀......咩都得,香港人呢,響公園咩都唔做得,唉﹗


十一點,行到去廣大路既學而優書店咖啡室,環境好好,仲以為自己去左日本呀﹗
我地睇吓書,飲吓野,影吓相,又行上樓上書店睇吓書,好快就十二點半,又繼續行喇﹗

經過城隍廟,當然要入去求支好簽啦,講笑,行吓就有。裡面金光閃閃,好鬼有錢。

之後到左萬木草堂,以前係學校黎架,裡面都幾古色古香架﹗

但係個後園又好潮喎﹗

以前呢度係宿舍黎架﹗

行行吓街,發現有間三. 二九黃花崗起義指揮部舊址紀念館,諗住入去行吓,點知一行入去條巷度,就見到有間細細既清真寺

逛左一輪,就行左去紀念館睇吓,裡面好有舊廣州既味道架﹗

食完我地最喜歡既拉腸(廣州既腸粉真係滑到無朋友)同粥之後,行左去中山紀念堂(入場費Y10),只係響外面行吓

日落前,去左越秀公園,全部都係斜路,行到死死吓,睇左幾個景點之後,都覺得冇咩特別,最精彩係行落之後,見到檔山東夾餅,真係好食到呢﹗好食到唔記得影相添﹗


好喇,玩完一日,都要揾地方住架,我地決定去上一次黎廣州玩時經過見到,幾有西關風味既賓館。坐左幾個站地鐵,去到時,佢話full左,我地相視而苦笑,諗緊去邊好,有個阿嬸就上前話取消間房,哈哈,有房喇﹗(Y178一晚)


關西既建築:一套三件
settle左之後,就行去上下九步行街順記食野,兩條友狂食都只係Y32埋單,好食又抵食﹗

黎廣州,就算要響住果方面俾多d,但係坐車呀,食野呀,各方面都平過香港好多,d野又好好食,真係抵玩過響香港呀﹗


沒有留言:

張貼留言