2009年12月9日 星期三

忙中取樂


星期六,下畫就已經返左娘家,同阿媽老豆食個靚飯,然後陪兩位老人家去街市買餸,準備夜晚一屋十幾人一齊打B爐。放假喎,又唔係賣身,梗係唔返學校做野啦。




星期日,瞓到自然醒,然後響屋企hea(本年我最喜愛活動得獎者),lunch時,旅伴買埋外賣過黎我個蛇竇上網揀聖誕節旅行既hostel,又傾吓行程。一個愉快既假日。放假喎,又唔係賣身,梗係唔返學校做野啦。




星期一,響學校做到夜晚九點九至走,唔係有咩function,而係d野未做完,又要預備上堂d野,不過,大家做吓又講兩句笑,一室中文人,三分二仍死守中文房,雖苦亦樂﹗




星期二,學校活動日,適逢我被通知要去抽做陪審員,所以一早請左假,結果抽唔中,無理由返學架,於是......去左做body check,響sogo大出血,再去焗油,本來做埋facial至返歸,但book唔到,結果去左買餸返屋企煮飯(呢個動作,自從重返中文科之後就無做過喇),再租多隻blu-ray......完美假期﹗




星期三,飲過孟婆茶,放左工就唔會再諗學校野喇﹗(yeah!今日七點前走左;死﹗聽日點算呢?﹗唉﹗孟婆d茶真係要落重d料呀~~~~﹗)



題外話:宜家d後生仔真係好鬼離譜,做陪審員都遲到。個法庭書記唔知係有心定係無意,抽籤時,抽中既五個之中有兩個都係呢d人。守時咁簡單都做唔到,宜家學校d品德教育係咪有d問題呢?不過,話時話啦,連有d老師都係咁,唔守時無責任感,又點教學生呢?﹗好似當值咁吖,同我一齊當值個位老師開頭就唔到,後來就到左等如無到,一到達就企左響無咩學生個邊,d學生嘈呀玩呀,就我一條友管晒,打鐘上堂喇,我趕鬼晒d學生入課室時,佢就出現喇,仲企響個閉路電視鏡頭前面,方死樓下control度個位老師睇佢唔到咁﹗唉﹗

1 則留言:

  1. 放假喎,又唔係賣身,梗係唔返學校做野啦。<====你好強調喎~
    [版主回覆12/10/2009 08:59:00]有d同事真係好鍾意放假返學校架,我點都唔制呀,做野啫,我都要有番自己既生活架,否則,返工搵錢黎做咩呀,難道只為開飯?

    回覆刪除