2008年1月24日 星期四

我被打劫,但.....

原來餐春茗d費用有一d係用黎請d校工同TA既,所以就算我要去CAMP,出席唔到,都要俾一舊水,本來都無咩問題,問題係我宜家請人食飯,我都唔知,無人問過我願唔願意(雖然大部分老師都應該會願意,但都要事先知會一聲嘛),要俾錢先話你知「你請埋阿邊個邊個食呀」,仲要必須出席,唔係因為公事而缺席既都要俾足兩舊水,響度做,真高興。


如果根據校工幫老師做左成年野,老師要請校工食飯既理念,d校董校監係咪應該要請我地呢班前線同工食飯呢?﹗


呀,我決定抄佢條喬,叫晒d輔導組老師同輔導阿頭去食飯,埋單先話係阿頭請食飯,要佢俾錢﹗哈﹗講下姐,我未有咁無賴呀﹗


沒有留言:

張貼留言