2008年1月16日 星期三

妖﹗又喊?

今年我班共有三個班主任,呢個時候又係入conduct分同寫comment既時間喇,於是,星期一我同同事C話上學期佢負責寫,因為佢教主科,我同另一個剛剛放完產假既同事N就下學期先寫(我地都係教半班,同堂數好少),當時同事C沒有提出反對,我仲同佢講多次個決定,然後話「就咁話啦」。


今日同事N同佢講話自己放左產假,對D學生唔係咁認識,佢問同事C今次同事C同我一人一半寫成績表得唔得,下學期就同事N自己寫晒。咁同事C又唔話俾同事N知已經應承左我,於是同事N話我知佢地咁樣溝通過囉﹗我話我地本來既決定唔係咁,佢就再同同事C講啦,結果同事C話自己一個人寫唔到一班既comment,話唔可以自己一個人寫。哈,24個學生都話寫唔到,以前四十幾人一班得一個班主任既年代唔知佢點生存呢?﹗


於是,我直接問佢啦,佢話無應承過我佢會寫晒一班既comment,佢以為我係話佢負責寫conduct。咁好啦,誤會左都解釋到啦,但係同事C教我班主科,同事N教得幾堂,有咩理由要人地寫一個學期既comment呢?同事C仲話:「我無迫同事N架﹗咁,今個學期我同你一人寫一半囉,下個學期我地三個一齊寫囉﹗」(妖﹗三個人寫?一人寫八個學生呀?洗唔洗分得咁清呀?)我話:「我唔會同你一半,就算你寫上學期,我一個人寫下學期,我都唔洗同事N一條友寫晒一班。」結果,同事C好唔願意咁話自己一個人寫晒一班,我就寫下學期。


係呀﹗我死都唔俾佢搵人著數呀﹗寫得點多都係得個24個學生,有幾多野呀?﹗慌死會做死咁,仲要喊,係呀,喊下就人人都以為我蝦佢啦,仲好呀,等全世界都以為我好惡,唔敢蝦我添呀﹗


大佬,叫佢幫下我手,下下都計住晒,叫佢代我監一節半個鐘既考節,都要用班主任堂黎同佢換,我以往兩個鐘兩個鐘咁去安慰佢呀,唔知好唔好收番佢錢呢?


唉﹗其他同事就幫佢解釋話佢轉數慢,聽唔清楚我講野,唔明白我既意思,唔係想搵人著數...........咁返屋企湊仔啦,出黎做野無人得閒等你轉得咁慢架﹗妖﹗


**呢個同事C唔同上一篇既同事C架。


 


沒有留言:

張貼留言