2013年7月1日 星期一

廣州佛山三日悠悠遊(上)

29/6/2013
九點幾食完個早餐就出發上佛山喇﹗
雖然過關唔算迫,但買和諧號就排左15分鐘隊,然後又要等到1048至開車,足足搞左成個鐘至由深圳出發上廣州。
1207終於到左廣州東火車站,睇返本記事簿,原來年半前先上過黎玩咋,其實好多地方都去過喇。
我地直接坐地鐵去大學城北站,目的係去踩吓單車。
我地響D出口租車,RMB3一個鐘,架車冇波轉,好重,好在個轆大,唔重腳。

 

下午一點,正式踩車喇﹗其實冇乜特別地方要踩去既,都係周圍亂踩吓咁啦﹗
首先踩去中心湖,幾靚吓架﹗


仲有個攀石牆



呢個攀石牆真係大到呢......

單車館外型係個單車頭盔黎架﹗

單車徑好OK呀,就算踩馬路都非常OK呀,因為路靚又少車﹗



發現呢個大草坪,超似我上次去既英國小鎮Welwyn Garden City


本來出發前有諗過去嶺南印象園,但係佢同佛山既嶺南天地好似,都係去一個算喇,響門口影張相算喇﹗



然後踩左去穗石村食晏,就響印象園附近咋


食飽又踩過,呢間係呢區其中一間大學,好大好大好大好大





最後踩左去廣東科學中心,大門外有上百隻熊貓,全部代表住唔同國家,場面比尖沙咀果d震撼好多﹗



踩到五點幾,還車,直接坐地鐵去佛山,轉車轉到暈左,七點至去到佛山祖廟站。





本來企響A出口望過對面馬路就會見到華輝大廈,即係我地訂左房既地址,但係我地掛住睇街道號碼,又以為「如家快捷」咁大間連鎖酒店會有大大個招牌啦,點知就係咁,揾左一大餐至揾到,入口神秘到爆﹗

雖然係咁,我不得不推薦呢間「如家快捷百花廣場店」,地點非常好,步行去祖廟三分鐘,去嶺南天地五分鐘,坐的士去南風古灶十分鐘,去創意產業園五分鐘。而且,服務到位,房間大,床大,洗手間大且乾淨,各種各樣都好人性化(毛巾、牙刷、杯、拖鞋分兩種色,兩位住客唔會搞亂),星期六只收RMB152一晚,其他日子RMB135一晚,好到無野講啦﹗

放低行李,拿拿聲去醫肚,行左去嶺南印象園揾食,呢度好似上海新天地,因為都係同一位老闆——羅康瑞經營既,但我覺得呢度搞得靚過上海新天地。仲有第二期架,遲d黎仲大d喎﹗
我地揾食期間見到呢間hello kitty cafe,影返兩張先﹗


終於決定揀「原汁原味」,呢間野d食物都唔錯,佢聲稱香港間分店係米芝蓮架﹗

食完,行去祖廟旁間雙皮奶食返個凍雙皮奶,點知唔係好得﹗
是日行程結束﹗

沒有留言:

張貼留言