2013年7月1日 星期一

廣州佛山三日悠悠遊(中)

30/6/2013
本來想響附近揾早餐食,但揾唔到,於是坐的士過去南風古灶果邊睇吓,果然有local野食,正﹗
食飽飽,行南風古灶,原來同祖廟一齊買聯票平d喎,RMB35咋﹗





呢個古灶,真係好歷史悠久架,始於1506年架,因為向南,所以稱之為「南風」﹗



由高處望向古灶既建築群

火神


一入去就見到郵局

許願樹

藝術工作坊

大榕樹

佛山真係周圍都有李小龍架﹗






出左南風古灶就係石灣既公仔街,本來想買一對雞,但都係覺得唔夠鍾意,算﹗

再行多少少就係石灣公園


旁邊就係呢個咁搞鬼既馬桶瀑布喇,長超過100米,高5米,好壯觀喎﹗










之後,響麵包店坐低食左少少野,就行左去對面間「潘柏林美術館」睇左一陣。呢間係一間私人美術館,潘先生除左有錢,陶藝亦非常了得。入黎呢度除左可以睇吓野,又可以涼吓冷氣,裝吓水,去吓廁所,仲可以問吓路,唔錯唔錯﹗
我地坐巴士過黎創意產業園,都只係十分鐘左右。本來我會以為呢度係好似高雄個駁二或者北京個798咁架,但係有少少失望,呢度都係飲飲食食既野多過藝術野。








只有少少囉﹗





行到兩點幾,再坐多幾個站巴士就返到嶺南天地,我地揀左呢間「my coffee」歎afternoon tea,好高級既收費,但環境非常好﹗我地一坐低就落左場大雨,結果我地坐左成個鐘,hea爆至走。




之後就響嶺南天地周圍影吓相喇,本來諗住聽日至黎,冇乜人,但今日冇咩做就行吓啦,咁聽日多左既時間,路人甲就開心囉(去買玩具呀)﹗





















影完一大輪,返左去沖個涼再出去揾間local餐廳食飯,行吓街,去牡丹樓飲吓凍飲,今日圓滿結束﹗

沒有留言:

張貼留言