2013年4月11日 星期四

生日免費遊山頂蠟像館

之前只知道生日可以免費玩海洋公園,原來蠟像館同昂坪360都有生日優惠架﹗
昂平360同海洋公園要生日當日至可以免費,我當然揀去海洋公園啦,但好可惜既係路人甲響我生日果日腳痛到唔行得,我唯有留響屋企照顧佢啦﹗
山頂蠟像館既優惠可以係生日前一日或後一日或當日都可以用,咁我響生日之後一日,等路人甲行得好d,可以返工,我就自己上左去,我從來未去過架﹗

蠟像館分兩層,下面果層仲有鬼屋玩添。

林志玲,似
吳君如,靚左
張柏芝,好誇
周杰倫,似
古天樂,唔似
我唔識佢,都幾似
鬼佬係最似
劉德華,好假
樓梯既牆上面有好多講吓杜沙夫人蠟像館既歷史,我前年響倫敦街頭漫遊時,有諗過入唔入去蠟像館睇卟,但結果都係唔入,一黎貴,二黎我唔識得好多鬼佬名人。
皇妃好靚,好似
侯賽恩都好似架,不過膠左少少
甘地,OK
希特勒,OK
李光耀,OK
畢加索,唔知似唔似
佢隻手就甩喇﹗



我既至愛呀,但係都唔似既
坡頭四,OK
愛因斯坦,似喎
最似,講笑啫,唔似蠟像黎架

同姚明打波位仁兄係真人黎架﹗
碧咸,OK
李麗珊,假到不得了
細哨,OK
Tiger,OK
貓王,似
米高,似
鄧麗君,一d都唔似
古巨基,好似
容祖兒,全場最唔似
嘩,唔逐個講喇,大家自己睇啦﹗不過有d響現場睇係差過影相出黎個效果架﹗


嗱﹗佢明明係李連杰,但現場睇呢,明明就係尹光,哈哈﹗



沙士比亞,真係今日至見到佢個樣﹗










Twins都係非常唔似樣架﹗
原來,楊千樺個頭好大架﹗
陳慧琳係放響門口既,唔入去都可以影


沒有留言:

張貼留言