2012年8月23日 星期四

有獎品

呢排無投稿,但就參加左「中國旅遊」既遊戲同埋比賽。

原來雜誌d遊戲真係有得獎者架。果晚我睇緊中國旅遊,同路人甲講,我要呢对鞋,你同我搞掂佢。过左幾個星期就收到电郵喇。


而叧外呢次真係好正,因為我只係copy & paste左我個blog去金門果次果條link去本雜誌度參加佢個行程設計比賽,咁就得左喇﹗哈哈,我好鬼懶架,如果要我真係寫一大輪既話,我多數都唔會參加。路人甲都話我咁樣send條link去,人地唔會理我,我話唔得咪把囉,又唔洗突登搞d咩,個blog已經一早寫好晒架喇,send條link去用幾秒咋喎﹗咁又有個新backpack用喇﹗

沒有留言:

張貼留言