2010年6月17日 星期四

端午再遊海下

尋日趁路人甲放假,我又放端午節,又遇啱下晝大退潮,決定入海下尋寶。


咁既然有好野玩,就梗係搵埋我家姐同佢d細路啦﹗上晝潮未退,食個糭再游一游龍舟水先,做個應節下水禮﹗




上面呢度唔係海下,係個私人泳池,好正架﹗


游完水,再揸車入海下,時間啱啱好,去片:


有無人知呢種花叫咩名?好靚呀﹗


寄居蟹


小小紫海葵同大大條海參(各位師奶,唔攞得架,呢度係海岸公園黎架,差人拉架)


馬糞海刺
另一種我唔記得叫咩名既海刺
海馬呀
海星呀,交配中,勿擾,多謝﹗
白色海葵
海下灘大潮退一景



呢日因為係大退,所以我地可以行到出去平時水位過頭既海中心,成地都係海星。我記得海星係聚居既,係一個family咁住埋一齊既,所以一發現就好容易會搵到好多,當然亦有零零星星一隻兩隻既獨行海星既。呢日都係我見得最多海星既一次喇,不過搵唔到d大既,上次果d好大隻架。




攞海星上手睇絕對唔係問題,但記住千祈唔好只攞佢其中一隻觸手,因為佢覺得危險,會啟動保命機制,即係壯士斷臂,即係寧願唔要一隻觸手都要逃走。所以,睇還睇,唔好搞到d海星斷晒手呀﹗


呢隻係萬中無一既六手海星,即係畸胎﹗



搞吓攝影先﹗



彩蛤
天快黑,出西貢食埋個意大利大餐就回航搵周公喇﹗


2 則留言:

  1. ((攞海星上手睇絕對唔係問題,但記住千祈唔好只攞佢其中一隻觸手,因為佢覺得危險,會啟動保命機制,即係壯士斷臂,即係寧願唔要一隻觸手都要逃走。所以,睇還睇,唔好搞到d海星斷晒手呀﹗))
    ----------------> 做得十分好啊~比十個讚你 如果每個人都好像你一樣就好了~
     
    牠的名字叫作"飛白楓海星"啊~
     
     

    [版主回覆06/20/2010 00:06:00]我愛香港嘛,盡點綿力啫﹗ 多謝指教,又學到野喇,he﹗

    回覆刪除
  2. 靚!D相好靚!我都好耐無去海下探過D朋友!
    [版主回覆06/23/2010 23:00:00]得閒去吓啦,好多野睇呀﹗

    回覆刪除