2010年6月10日 星期四

豬姑娘事件簿

終於有閒情講吓我去緬甸時既partner--豬姑娘,喇﹗
因咩佢叫做豬姑娘呢?呢個名係去緬甸之前改既,今年我同佢同房(同一個工作間),目擊佢唔少「事蹟」,所以幫佢收左呢個名,至於深層意義係咩呢,咁要睇過以下少少響緬甸發生既小事,就應該會明白喇﹗(以下片段,一早同左當事人講會post響呢度架喇,d多事既人唔好話我唱人呀﹗)

事件一:
出發前,我身為領隊兼行程策劃師,當然一早幫我既團友(得一個,豬姑娘)訂晒所有機票及住宿啦。於是,我印好左一疊有齊所有flight既coupon,跟晒日期排好晒釘好埋,送到豬枱上。但係,佢無帶住去旅行,結果去到緬甸坐內陸機時要買過張機票(airasia既coupon有齊我地兩個個名,佢唔帶都上到機),然後要走去搵間網吧,上網搵番我個email出黎,print番跟住個幾程機。如果只係咁樣,都唔係好麻煩,但果度d網絡慢過我阿婆行路,等到我頭都痛埋。然後,回程時返仰光,要去間airlines個office度睇吓有無得搞refund。結果係無既,要返香港搵番幫我地訂機票間agency幫手搞。唉﹗豬﹗

事件二:
豬借左佢細佬支腳架(豬係用單反既,不過我覺得係「眼反反」個反囉),佢話佢細佬教左佢用,教左一次,之後,豬無練習吓就響大庭廣眾下攞出黎用,搞左好耐,都放唔到部單反上去支腳架度,當時,我一條友周圍行,見d鬼全部向住佢個方向眼望望,我心諗:「部機好靚架咩?」,然後又行左一輪又再去到豬既附近,見d鬼都仲係一模一樣既狀態,當我開始懷疑既時候,有個鬼佬出聲:「Lady, can I help you?」,我心諗:「唔係fa,溝佢呀?」(呀……粗左少少添,不過真係咁諗,第一時間,哈哈),但係見豬好惡死咁「NO」左一野,繼續努力搞機,哈哈,我就知咩事喇﹗唉﹗豬﹗

事件三:
我無寄艙行李,所以回程去曼谷時,我地買左支大水,我俾左豬放左響佢度,諗住佢識得放響個寄艙既背囊度啦,點知,一過x-ray,佢響個hand carry既背囊度攞支水出黎交俾個關員,果一刻,我真係有d暈,雖然一支水唔值錢,但係「唔到你唔服」個吓令我頭暈吖嘛﹗唉﹗豬﹗

事件四:
最後一晚,我地響仰光住左間全程最貴既酒店(其實都只不過係USD20),當豬沖完涼出黎時,我例牌問一句:「d水熱唔熱?(其實我覺得間酒店好ok,熱水應該夠熱),但豬答我:「唔凍既凍水囉﹗」我深信唔會係咁既,就問佢:「你開左門口個熱水掣架拿?」豬:「吓?﹗」唉﹗豬﹗

講住咁多先啦,好多都唔記得喇。不過,(等我補吓飛先)阿豬又勤力又克苦,笑佢又唔嬲鬼咁大方,最啱我呢d得罪人多稱呼人少既人架喇,同佢去旅行,佢又捱得,從無公主病,係唔錯既朋友仔黎架﹗

2 則留言:

  1. 你講錯喇!!!!!
    佢好鬼死小器架!
    俾人笑,佢會嬲架~~~
    佢仲會怪叫,然後精神失常,襲擊人架!!!!
    [版主回覆06/11/2010 13:57:00]呢d反應唔錯喎,襲擊附近d人好喇﹗

    回覆刪除
  2. 好好笑!
    你敢寫証明你地係好好朋友,祝友誼永固!
    [版主回覆06/13/2010 15:36:00]主要係豬姑娘好豬,唔識嬲架﹗

    回覆刪除