2008年9月4日 星期四

玩野呀

前兩日睇到單新聞話個學生打爆老師隻眼,個官話宜家個社會搞到d細路唔識尊師重道。其實個社會、d家長、d老師都有責任啦﹗


今朝排隊時突然落雨,大家都拿拿聲帶自己班上課室啦,經過某班時,聽到個學生大大聲同個阿sir講:「超﹗你玩野咩,行得又話未行得,人地都行啦,行啦喂﹗」阿sir笑住話:「我都唔知架。」我覺得阿sir絕對可以糾正一下個學生既態度再同佢地表示歉意既﹗


又好似尋日我上緊堂時,有兩隻細細粒不斷響度傾計,我用眼神示意佢地好收聲,我好肯定佢地見到,因為停左一陣,但係無幾多鈔之後,兩個又繼續傾,於是,我叫佢地出黑板寫答案。我將個題號寫左響黑板上方位置,佢地見到之後,就話:「嘩﹗你玩野咩﹗寫到咁高。」


另一個:「係啦﹗擺明玩野啦﹗」


我好溫柔咁同佢地講:「我見你地上我堂傾得咁高興,明玩野啦﹗以為你玩得起吖嘛﹗玩唔起呀?」


其中一個:「識都寫唔到啦,咁高﹗」


我:「你話事囉,一係寫,一係企。」


另一個:「我地企囉﹗」


我:「玩唔起就唔好玩,上堂留心d,你唔俾面人,人地唔係一定要尊重你架﹗重問我係咪玩野,企下反省下啦﹗」兩個死死地氣企到我俾佢地坐低都無再傾喇﹗


當然啦,知佢兩個唔會玩大佢,我先會咁啫,遇著其他大佬,又要用另一套啦﹗


 


沒有留言:

張貼留言