2012年3月20日 星期二

韓國滑雪團

第一次參加滑雪團,感覺唔錯,五天團費加乜費物費都只係六千個大洋,包早晚餐、兩日半滑雪證、兩日半雙板用具、一日半雙板初級滑雪班、浸兩次温泉,整個行程滑足三日半雪,只有半天帶你去買野,都算抵玩呀﹗
29/2/2012
十點機場集合,零晨機去首爾,六點就已經由首爾機場出發去滑雪場,中間又停吓食飯同租滑雪用具店,十一點幾就可以到酒店check in喇,休息左一個鐘就去搞d用具,一點半正式上堂。
紅色龜背係上雙板,白色上單板(要加$800)


成個山頭都有唔少人上堂架﹗


第一日既天氣好好,但d雪就麻麻地,第二日開始,日日都落雪,d雪就唔錯喇﹗

第一日上完半日堂,食完飯後,就去左滑雪場既water park玩,都好大架,有好多種類既按摩池,又有條幾長吓既滑水梯。玩完去浸温泉,温泉既水準同日本果d有得揮架﹗

第二日又上堂,今日既下晝可以坐纜車喇﹗呢個係入口。

初級雪道既山腳,呢個龍平滑雪場比我想像中少人,可能已經係三月既關係啦﹗

由纜車上望落去上堂既雪道,都幾多人上堂喎﹗

酒店外面,通往雪場既小橋

雪場內既canteen

第二日下晝上完堂,影返張大合照先。我果班一共有十三人,太大班喇,鬼佬老師又唔俾d領隊幫手教我地,有d同學真係handle唔到,我就要成日等埋d同學仔。食完晚飯,又去滑過,但係夜晚既雪比起日間既雪真係差好遠,好似滑冰咁。

第三日,自己練習。我同路人甲都報左名參加滑雪比賽,我地當然係參加初級組啦,但唔理你係咩野組,個比賽場地都係呢一度,大家都係繞同一組旗仔落山,打大八字囉﹗比賽完,就搏命玩喇,又坐纜車上山頂,滑左5600米至落返山腳,真係腳都軟埋呀﹗

結果我得女子組第一,路人甲因為跌左兩吓,慢左,得男子組第二,佢真係滑鐵盧喇,人人都睇好佢架﹗

第四日,自費滑雪日,我地滑左半日,就走去食韓牛,雪場內有間韓牛燒肉店比首爾平好多,但d牛既質素又好好架喎,咁當然要食啦﹗

係碳燒架﹗

食完就響雪場內既商場行吓,食吓雪糕,然後坐車去温泉酒店。呢間酒店房大到不得了,正﹗

浸完温泉就去食晚飯,你睇幾多泡菜罐。
第五日,一早六點就morning call,坐左兩個幾鐘出首爾,行左三間購物點,其中兩間都係我地要買野既地方,所以我地都好樂意去。之後就去左明洞,幫人買左好多護膚品,我同路人甲就食左人蔘雞,但係我覺得上年黎既時候食果間正d。
最後一站,買小食做手信,又係要買架啦,路人甲要返公司餵班餓狼呀﹗
五點幾去到機場,返到香港已經係十一點幾,返到屋企已經係零晨一點幾喇﹗真係玩足五日,行程緊密得黎又唔無聊,唔錯﹗

1 則留言:

  1. 我今年2月先去完龍平滑雪自由行, 淨係機票都要2千幾, 雪場住民宿咋! 下次都要試下跟滑雪團先得!!! 你好勁, 比賽攞第一!!!
    [版主回覆04/24/2012 10:02:18]我今次加加埋埋大約六千蚊埋單,住得好食得都唔錯架,你可以諗諗佢呀﹗至於個比賽,玩吓啫,我都唔知可以攞獎咁好野架﹗

    回覆刪除