2011年7月4日 星期一

小小世界藝術家

太古城最近有個模型展,d模型做得好細緻,其中一個藝術家(今次佢放最多作品)好似係我以前學整紙黏土既其中一個老闆,不過我無興趣學整呢d模型(成日覺得好似燒俾先人果d咁),所以無跟佢學。


在場聽得最多係:「嘩﹗好似呀﹗」、「你睇幾得意。」、「好犀利呀﹗」我心諗:各位朋友,其實大家只要肯花心思,又肯俾時間,大家都可以整到架,唔難整架,做咩咁驚嘆呢﹗(不過我心裡面都好佩服佢地咁有耐性)


至於係咪藝術家,呢方面可以好肯定係囉,因為其實大家都係藝術家,尤其是響裝置藝術同行為藝術方面,大家日日都好落力咁做緊。如果你話:「車﹗咁都算係呀,蛇仔你無野呀﹗」咁,影相都係藝術既一種lu卦,大家影唔影相吖?宜家d相機咁勁,有部DC已經係藝術家啦,有埋部單反就成個大師級咁啦,所以,人人都係藝術家架喇﹗


平日都鬼咁多人







接受得最多傳媒訪問既呢一組模型就最唔合比例







 


1 則留言:

  1. 早呀!我都好想去睇睇,但真係無時間插空!!! ^^
    原來你學過紙黏土? 能否給我資料? 因為我經常都心思思,想考慮考慮...謝謝!
    [版主回覆07/05/2011 10:27:00]勸你都係平日去,好多人呀﹗
    我宜家無學LU,果間鋪頭都無做喇(其實我學左好短時間咋)你去「我的小手工」睇吓係咪想學呢D,我再幫你問吓朋友啦﹗

    回覆刪除