2007年9月4日 星期二

後生仔一開波又黎料

雖然今日好忙(全因暑假完全無忙過),但都要花少少時間將呢件事寫一下,費事我呢種唔記唔開心事嘅人會好快將件事遺忘咗﹗

8月尾,H問我幾時派選科表俾中三嘅學生,我話通常都係第一日開學時啦,佢話驚個日好多野派,我話我更加驚早過開學日派,d學生會唔見左張表。然後H表示自己無選科通告個COPY,即是要我搞啦。

結果,我重新打過張通告(因為舊個張其實有d唔啱用),CUP哂校印,攞埋俾校長approve,登記埋油印(總之搞完一輪啦)。最後,我只係叫H響開學日攞去派俾中三d學生(H今年係中三班主任),叫學生第二日(即係今日)交番黎,等我地有時間編班,然後響第三日通知到學生選到邊科,等佢地帶齊野上堂。

結果,尋日放學後,後生仔走黎同我講話好多野派好忙,無時間派個張選科表,無派到。我唔信,原因有三:

1. 佢個班今年有3個班主任,雖然一個係代課,一個係新人,但唔會廢到連派野都派唔切;

2. 有目擊證人證明H根本好得閒,得閒到同d教學助理傾計;

3. 9:00至12:30咩都派哂啦,我都係班主任,我個班要派嘅野絕對唔會少過佢個班。我仲有時間同d學生慢慢hea。

唉﹗H個班已經唔乖,我真係好驚經過H一年嘅「特訓」,班學生會飛天遁地呀﹗﹗


沒有留言:

張貼留言